Nee, tenzij de behandelaar dit met u van te voren bespreekt. U krijgt altijd een melding boven in beeld als iemand het gesprek gaat opnemen. Dit kan dus niet stiekem […]
Lees meer »Controleer eerst of er een streep door het microfoon- of camera-icoon in het scherm staat. Als dit zo is, dan staat deze uitgeschakeld. Klik erop om uw microfoon of camera […]
Lees meer »Een echo ontstaat wanneer stemgeluid uit de luidspreker/headset weer de microfoon bereikt. Hoe minder geluid van uit de online vergadering uw microfoon bereikt, hoe beter, door bijvoorbeeld gebruik te maken […]
Lees meer »MS Teams laat op dit moment helaas maar maximaal negen personen in een videogesprek zien. In beeld zijn de personen die (als laatst) aan het woord (geweest) zijn. Heeft u […]
Lees meer »Mogelijk heeft u per ongeluk een van de deelnemers ‘vastgemaakt’. Klik met de rechtermuisknop op uw scherm en selecteer Deelnemer losmaken. Staat er niemand vastgemaakt, maar heeft u toch dit […]
Lees meer »Om te kunnen videobellen met uw behandelaar hoeft u geen gebruikersnaam en/of wachtwoord in te vullen zodra u MS Teams opstart. U kunt deelnemen als gast. Als u de app […]
Lees meer »Vermoedelijk is uw toestel verouderd. Probeer uw apparaat te updaten naar een nieuwe versie. Kan dit niet, probeer dan via een andere smartphone of tablet, of een PC of laptop […]
Lees meer »Veel groepstherapieën worden op dit moment online gegeven. Middels videobellen ziet u uw behandelaar en andere deelnemers. Om deel te kunnen nemen aan de online groepstherapie stuurt uw behandelaar u […]
Lees meer »Neem hierover contact op met uw behandelaar.
Lees meer »Mocht u het antwoord op uw vraag/probleem niet vinden op deze pagina, neem dan contact op met uw behandelaar.
Lees meer »De Helpdesk Digitale Zorg is er voor alle digitale vragen die niet-medisch inhoudelijk zijn, maar wel ondersteunen bij digitaal contact met uw zorgverlener. U kunt hierbij denken aan vragen over […]
Lees meer »Of u naar aanleiding van uw behandeling in de ggz ook eigen risico moet betalen, hangt van verschillende dingen af: Andere zorgkosten gehad in hetzelfde jaar? Heeft u in hetzelfde […]
Lees meer »Ja, het eigen risico wordt aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of het hele bedrag van het […]
Lees meer »De declaratie is afhankelijk van beroepscategorie, aantal, soort en duur van de geregistreerde consulten. Dat er na de intake geen behandeling tot stand is gekomen kan voorkomen. Wij moeten de […]
Lees meer »In verband met de privacywetgeving (AVG) mogen wij geen informatie verstrekken zonder toestemming van de cliënt (>12 jaar). Met toestemming van de cliënt kunnen wij deze informatie wel verstrekken.
Lees meer »Ja, voor het verlenen van crisiszorg wordt het eigen risico aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of […]
Lees meer »Het is niet mogelijk om van tevoren te zeggen wat een behandeling gaat kosten. De rekening is afhankelijk van beroepscategorie, aantal, soort en duur van de geregistreerde consulten. Het is […]
Lees meer »Ja, het eigen risico wordt aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of het hele bedrag van het […]
Lees meer »Als u meer wilt weten over uw eigen risico, neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Uw zorgverzekeraar kan bijvoorbeeld inzien hoe hoog uw eigen risico is en hoeveel u […]
Lees meer »Directe tijd is de tijd die geregistreerd is n.a.v. behandelcontacten, de intake, beeldbellen, appcontact of mailcontact. Indirecte tijd is de tijd die geregistreerd is n.a.v. overlegmomenten en de tijd die […]
Lees meer »