Samen Sterker!

Meer vragen over Zorgprestatiemodel?

Het kan zijn dat u door deze nieuwe regeling met vragen zit. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen hebben wij een pagina met veelgestelde vragen omtrent Zorgprestatiemodel opgezet. […]

Lees verder

Waarom wordt er meer tijd gedeclareerd dan daadwerkelijk besteed aan mijn behandeling?

Het Zorgprestatiemodel gaat uit van het principe: ‘planning is realisatie’. Dit betekent dat de behandeltijd die u op de rekening ziet staan de geplande tijd is en niet per se […]

Lees verder

Wat kost een intake of consult?

In de regel zullen de kosten van het intakegesprek uw eigen risico grotendeels of geheel overschrijden. Vragen over uw eigen risico kunnen worden beantwoord door uw zorgverzekeraar, neemt u hierover […]

Lees verder

Wilt u een andere vraag stellen over de vergoedingen?

Heeft u een andere vraag dan kunt u mailen naar klachtenfacturatie@arkin.nl. Wilt u dan uw volledige gegevens vermelden o.a. uw naam en geboortedatum.

Lees verder
ISO 9001 HKZNEN7510 Keurmerk

Disclaimer | Privacyverklaring | Cookiebeleid | © 2024 Arkin - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin